Keresés

Elállási jog

Elállási jog

 

Elállási űrlap DOC

Elállási űrlap PDF

 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83 / EU irányelve és a fogyasztói-üzleti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 rendelet. (II.26. .)  Kormány.A fogyasztó indoklás nélkül elállhat a szerződéstől és a megrendelt termék átvételétől számított 14 napon belül visszaküldi a megrendelt terméket.

A szerződéstől való elállási jog gyakorlásának időtartama 14 napig tart attól a naptól számítva, amikor a Fogyasztó vagy az általa kijelölt harmadik fél átveszi a terméket.

A fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napjától a termék átvételének napjáig is gyakorolhatja.

 

A szerződéstől való elállás menete:

- Ha úgy dönt, hogy eláll a szerződéstől, ne használja tovább a terméket. Kipróbálhatja az áruk funkcionalitását, mintha közvetlenül egy kőboltban csinálná. Ha az árut ezen a körön kívül kezeli (különösen annak szennyezése, károsodása, áztatása, testen történő használata), akkor visszatérítéskor fel kell fizetnie az áruk eredeti állapotának helyreállításának költségeit.

- Kérjük, írjon jegyzőkönyvet a szerződéstől való elállásról és küldje el e-mail címünkre INFO@AZMART.HU

- Az elállási űrlap kézhezvétele után az üzemeltető felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy meghatározza a futár felvételének az Ön számára legmegfelelőbb naphoz és időponthoz igazíthatjuk. Kérjük, ne küldje el a csomagot sehova anélkül, hogy erről értesítette volna.

- Kérjük, gondosan csomagolja be a terméket, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket.

- Ne felejtse el a csomagolt termék minden tartalmát és tartozékait csomagolni, ha egy ilyen termék tartalmazott, írásos értesítést a szerződésről való elállásról, számlával együtt, amely garanciális igazolásként szolgál, valamint a termék vásárlásának igazolásaként is.

- Miután kézhez vettük a csomagot a futárszolgálattól és annak azonnali ellenőrzését követően, a vásárlási összeget az átvételi jegyzőkönyvben meghatározott számlájára visszafizetjük az átvétel napjától számított 14 napon belül, beleértve a szállítási díjat is, amelyből az áru visszaállításának költsége levonható ami az első pontban említett.

 

A szerződéstől való elálláskor javasoljuk:

- Az áruk összes csomagolóanyagát őrizze meg, hogy sértetlenül és hiánytalanul visszaküldhesse.

- A szükségtelen károk elkerülése érdekében ne távolítsa el a védőfóliákat.

- Ellenőrizze az áruk alapvető funkcionalitását szennyeződés, áztatás vagy higiénikus károsodás nélkül. Ez azt jelenti, hogy a terméket szemrevételezéssel ellenőrizni és működtetni kell, anélkül, hogy érintkezne a testtel vagy bármilyen anyaggal,mintha tesztelné a terméket, egy kőboltban.

- Tesztelje az áruk alapvető funkcionalitását anélkül, hogy rontaná a fogyóeszközöket. Például szűrők, tonerek, táskák és egyéb fogyóeszközök kicsomagolása és használata nélkül.

- Tesztelje az áruk alapvető funkcionalitását anélkül, hogy regisztrálná azokat a gyártók rendszereiben.

- Az áru visszaküldése során csomagolja be megfelelően, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. A szállítás során megsérült, nem megfelelően csomagolt áruk javításának költségét a fogyasztó viseli.

- Az árukat a komplett tartozékokkal együtt adja vissza, amelyeket az áruhoz kapott, hogy a kifizetett vételár teljes összegét visszakaphassa.

A fogyasztónak nincs joga elállni a szerződéstől (ha kipróbálta a terméket) a szennyvíz, mosóvíz és talajvíz szivattyúzására alkalmas termékek tekintetében.

A fogyasztónak nincs elállási joga olyan nem szabványos termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítására vagy kifejezett kérésére gyártottak, vagy olyan termék esetében, amely egyértelműen a fogyasztó számára készült.

A fogyasztónak nincs joga elállni a szerződéstől olyan termékek esetében, amelyek higiénés célú felhasználásához kapcsolódnak:

 

Haj, bőr, testápolás, krémek,

Párásító, aromás párásítók. (ha a csomagolásuk nyitott és használt)

Fehérnemű, zokni, fürdőruha (ha a csomagolás nyitott és fel volt öltözve)

Munkaruha (ha a csomagolás nyitott és a termék fel volt öltözve).

Vizes palackok, sportpalackok.

Állatápolási termékek, kefék, elektromos szerszámok (ha szétszerelik és használják)

 

Továbbá a fogyasztónak nincs joga elállni a szerződéstől a testnyílásba (fül, orr, száj ...) csomagolhatatlanul vagy tesztelve behelyezhető (higiéniai) termék vagy egy olyan termék esetében, amely érintkezésbe kerülnek a test folyadékával:

 

Fejhallgató,

Azok a fejhallgatók, amelyek szerkezetükkel képesek felszívni az izzadságot, érintkezésbe kerülhetnek a testnedvekkel.

Fülhőmérő, amely a fülbe helyezve méri a test hőmérsékletét.

Alkohol tesztelő (csomagolás nyitott és használt)

Minden termék, amely érintkezik a hajjal, hajcsavarókkal, fésűkkel (és már használt)

 

A fogyasztó szintén nem élhet elállási jogával :

 

a lezárt audio- vagy videofelvételek és számítógépes szoftver-másolatok adás-vétele tekintetében, ha a fogyasztó a kiszállítás után kinyitotta a csomagolást

Az elállási jog mobiltelefonok, okos karkötők, regisztrációhoz kapcsolódó termékek (pl. Apple termékek, Android eszközök, Windows eszközök, alkalmazásokkal párosított intelligens eszközök, intelligens karkötők, aktivitásmérők, intelligens órák) esetében is gyakorolható, abban az esetben, ha a Fogyasztó nem jelenik meg a kiválasztás tárgyát képező eszközön az összes regisztrációval, nyomkövetési funkcióval, felhasználói fiókkal kapcsolatban. Amíg az alkalmazás párosításait nem törlik, addig a termék értékvesztettnek tekinthető, mivel tovább nem értékesíthető tovább - a fogyasztó ezt figyelembe veszi.

A jótállási idő az áru vevő általi kézhezvételétől kezdődik, időtartama 24 hónap természetes személyek esetében - nem vállalkozók, vállalkozók esetében a Kereskedelmi Törvénykönyvet követjük, a jótállási idő ebben az esetben: 12 hónap.

 

Panasztételi eljárás:

- Kérjük, írjon panaszjelentést, ahol részletesen írja le a hibát, kérjük, a lehető legpontosabban és a hiba megnyilvánulásában. Minél részletesebb információkat kapunk Öntől, annál könnyebb panaszt benyújtani és elküldeni az e-mail címünkre INFO@AZMART.HU

(Ha egy másik panaszmódszert szeretne alkalmazni - közvetlen javítást egy hivatalos szervizközpontban, kérjük, mindig konzultáljon velünk.)

- Ha olyan termékről van szó, amelyben szükséges (jelszó, ujjlenyomat, arcazonosító stb.) Hozzáférni a rendszerhez, hogy a szervizközpont teljes mértékben tesztelhesse a terméket alapos elemzés és javítás céljából, mielőtt elküldené hozzánk feltétlenül oldja fel és kapcsolja ki az összes ilyen biztonsági funkciót.

Ellenkező esetben vissza kell küldenünk Önnek a készüléket a feloldáshoz, így a panasz ideje feleslegesen eltolódik.

- Alaposan csomagolja be a terméket a szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében. Ne felejtse el a tartozékokat a termékkel együtt csomagolni, ha a termék tartalmazta, mivel ez fontos a termékhiba tökéletes diagnosztizálásához, és alkatrészei nélkül nem lehet igényelni a terméket.

- Ne felejtse el csatolni az írásbeli visszavonási jegyzőkönyvet a számlához, amely garanciális igazolásként szolgál, valamint a termék vásárlásának igazolásaként is.

- Az panasz űrlap kézhezvétele után az üzemeltető felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy meghatározza a futár felvételének az Ön számára legmegfelelőbb naphoz és időponthoz igazíthatjuk. Kérjük, ne küldje el a csomagot sehova anélkül, hogy erről értesítette volna.

- Panaszát a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül elbíráljuk. Ha szükséges, bátran forduljon hozzánk, és örömmel adunk információt a folyamatban lévő panaszáról.

A vevő ingyenes garanciális javításhoz való joga lejár:

- az áruátvétel nyilvánvaló hibáinak bejelentése elmulasztása,

- az áruk szavatossági idejének lejárta,

- a vevő által az áruk mechanikus károsodása,

- az árukat olyan körülmények között használja, amelyek nem felelnek meg a nedvességnek, a természeti környezetre gyakorolt ​​kémiai és mechanikai hatásoknak,

- az áruk szakszerűtlen kezelése, kezelése vagy gondozásának elhanyagolása,

- az áruk károsodása túlzott terhelés vagy az EU-ban hatályos dokumentációban, általános elvekben, műszaki szabványokban vagy biztonsági előírásokban vagy biztonsági előírásokban meghatározott feltételekkel ellentétes módon,

- az áruk károsodása elkerülhetetlen és / vagy előre nem látható események miatt,

- szakszerűtlen beavatkozás, szállítás közbeni károk, víz-, tűz-, áram- vagy egyéb vis maior okozta károk,

- illetéktelen személy javainak manipulálása.

 

Panaszát az alábbi módok egyikével fogjuk megszüntetni, amelyet e-mailben vagy telefonon értesítünk:

1. a javított áruk átadásával

2. áruváltással

3. az áruk vételárának visszaadásával

4. ésszerű árkedvezmény megfizetésével az áruk árából

5. az áruk iránti kérelem indokolt elutasítása

Szurok
Sort
display