Keresés

Alapvető rendelkezések

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

1 Az online áruház adatai

A wwwAZmart.hu weboldalt a Letter sound s.r.o., Chudenická 1059/30, Hostivař, 102 00 Praha 10, Cseh Köztársaság kezeli, amelynek székhelye CÍM, REGISZTRÁCIÓS SZÁM: 08260982,

Telefon: +36301116092

e-mail: info@azmart.hu

 

2 TARTALOM

• A weboldalon használt képek és szövegek informatív jellegűek, és időnként eltérhetnek a bemutatott termékek jellemzőitől.

• A vállalat nem vállal felelősséget az oldalon bemutatott termékek jellemzőivel kapcsolatos információk helyességéért. Ezeket az információkat a gyártók / beszállítók  veszik át / teszik elérhetővé

• Kizárólag bemutatásra szolgál, és nem jelenti a TÁRSASÁG szerződéses kötelezettségét. Ez akkor is érvényes, ha a termékek gyártói előzetes értesítés nélkül megváltoztatják termékeik megjelenését.

 

3 A SZERZŐDÉS

• Utal a VÁLLALAT kötelességére, hogy a termékeket eljuttassa a Megrendelést leadó vevőhöz, vagy a VÁLLALAT kötelességére, hogy a megrendelő által kért termékeket RENDELÉSEN keresztül szállítsa, miután a RENDELÉST a TÁRSASÁG megerősítette.

• A RENDELÉS online közzététele után azonnal e-mailben kapott értesítés nem tekinthető megerősítésnek, következésképpen nem minősül SZERZŐDÉS-nek.

• A RENDELÉS akkor minősül a felek közötti SZERZŐDÉSNEK, ha azt a Társaság üzemeltetője megerősítette.

• A SZERZŐDÉS felmondása úgy történik, hogy a megrendelő értesíti a VÁLLALATOT a hatályos jogszabályok alapján, vagy a TÁRSASÁG a megrendelő értesítésével, ha a MEGRENDELÉS nem teljesíthető jó okokból, ami az összeg visszatérítését jelenti előre fizetett RENDELÉST esete.

• Az eladó fenntartja a jogot, hogy elálljon a szerződéstől, ha hiba történt a webáruházban, például név, leírás vagy ár miatt. Ebben az esetben a befizetett összeget késedelem nélkül visszatérítik, miután futárunk átvette a terméket.

 

4 RENDELÉS

 

• A RENDELÉS a termékek vagy szolgáltatások igénylésére vonatkozik a kosárban található "megrendelés" gombbal.

• A RENDELÉS akkor minősül a felek közötti SZERZŐDÉSNEK, ha azt a Társaság üzemeltetője megerősítette.

• Megrendelés adható

A)  KOSÁR: termék, vagy termékek elhelyezése a kosárba. A kosárba helyezett termékeket a rendszer nem foglalja le, azaz a megrendelés visszaigazolása előtt előfordulhat, hogy a kiajánlott terméket más már megvette. A megrendelt termék kiszállítását visszaigazolás esetén tudjuk biztosítani

B) Telefon

C) E-MAIL ben

• A RENDELÉS FELHELYEZÉSÉVEL az ügyfél elfogadja a ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI feltételeit, és úgy véli, hogy tisztában van a TÁRSASÁG RENDELÉSEK megerősítésének és kézbesítésének formájával valamint a feltételekkel.

 

5 Árak, fizetési módok, számlázás

• Az árak Huf jelennek meg az egyes termékekre szánt oldalon, a vállalat nem áfafizető, a weben feltüntetett árak nem tartalmazzák az áfát, és nem tartalmazzák a szállítási költségeket.

• A szállítási és csomagolási költségek a szállítási cím hozzáadása után jelennek meg

• A megrendelt termék ára a megrendelés leadásának napján megjelenik.

 

• A fizetési módok a megrendelés elindításának oldalán érhetők el. A birtokában lévő és a vevő által megadott információk alapján számlát állítunk ki a leszállított árukról.

• A csomagokat futárral küldjük, a fizetés a kézbesítéskor történik, hacsak másképp nem volt meghotarazva

• Az eladó fenntartja a jogot, hogy egyes megrendelések esetén előleget vagy előleg kombinációját kérje, a termékek típusától vagy jellegétől függően

• A vevő a futárral történő átvételt és fizetést követően válik tulajdonossá

6. Munkaidő, szállítások, határidők

• A megrendelés bármikor leadható, de a feldolgozás és a visszaigazolás időtartama hétfőtől péntekig 8-16 között, az ünnepnapok kivételével.

 

• A termékek szállítási ideje egy hét a visszaigazolástól számítva.

 

• A szállításokat a Royal futár végzi

• Előfordulhatnak késések a megrendelés visszaigazolásakor meghatározott szállítási időhöz képest; ebben az esetben a vállalat nem vállal felelősséget a futárcég nevében.

• Amikor a terméket átveszi a futártól, köteles ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, vagy minden olyan jelet, amely a termék károsodására utal.

• Ha azt észleli, hogy a csomagolás megsérült, kérjük,tegyen panaszt a futárnál, mielőtt átvenné a csomagot, és értesítsen minket is az e-mail: info@azmart.hu címen vagy a telefonszámon: +36301116092

• 24 órán belül kapcsolatba kell lépni az eladóval akkor is, ha hibát észlel, miután átvette a terméket a futártól, ezért kérjük, mielőbb ellenőrizze az összes beérkezett csomagot

• Az eladó nem felelős a szállítási költségek növekedéséért, ha a csomagot átirányították, vagy ha a szállítást nem tudta teljesíteni a vevő miatt

 

7 Garanciák és követelések

• A vállalat garantálja, hogy a leszállított termékek eredetiek, lezártak (abban a formában, ahogyan a partnerektől származnak), valamint az adószámlával, a nyugtával együtt (az adminisztrátor vagy a futárcég által kiállítva)

• Az eladó felelős a vevőért, hogy amikor a vevő átvette az árut:

o A termékek rendelkeznek a felek által egyeztetett tulajdonságokkal és az eladó vagy a gyártó által leírt vagy a vevő által az áru jellegével kapcsolatban elvárt jellemzőkkel.

o A termékek alkalmasak az eladó által meghatározott célra, vagy amelyre általában ilyen árukat használnak

 

• A termékekre kínált garancia 24 hónap, magánszemélyek számára és 12 hónap jogi személyekre

• Panaszt lehet tenni a webhelyen elérhető panasz űrlapon keresztül, e-mailben vagy telefonon

• A követelés nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyekről a vevő a megrendelés megerősítése előtt tudott, és amelyekre a vevő kedvezményt kapott. A követelés nem vonatkozik azokra a károkra is, amelyeket a vevő okozott még nem rendeltetésszerű használatból vagy gondatlanságból.

• Bizonyos esetekben a panaszt egy hivatalos partner szervizében lehet csak az eladó értesítése és beleegyezése után megoldani.

• Panasz esetén ne küldje sehova a terméket! A reklamációs űrlap elküldése vagy az üzemeltetőnkkel való kommunikáció után futárt küldünk a termék átvételére.

• A termék futárhoz történő szállítása előtt jól csomagolni kell, hogy szállítás közben ne sérüljön meg

 

8 Információ a szerződés elállási jogának gyakorlásáról

Önnek jogában áll elállni a szerződéstől az okok megjelölése nélkül és 14 napon belül büntetés nélkül, ha a vevő természetes személy. Az elállási idő 14 nap elteltével jár le attól a naptól számítva, amikor Ön vagy az Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik fél fizikai tulajdonba kerül a termékekkel.

• Ha a terméket vissza kívánja küldeni, ne használja! Az adás-vételi szerződés felmondására vonatkozó döntés meghozatala előtt nem használhatja a kapott termékeket.

 

• Az elállási jog lehetővé teszi, hogy megvizsgálja a terméket, akárcsak egy boltban, és nem ad 14 napos ingyenes felhasználást.

 

• Ha szeretné visszaküldeni a terméket, töltse ki és küldje el a szerződésről szóló elállási űrlapot az e-mail: info@azmart.hu címre. Ezt követően az üzemeltető felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megállapítsa a termék begyűjtésével kapcsolatos részleteket.

 

• Ne küldje el nekünk a terméket tájékoztatásunk után küldjük a futárt, hogy vegye át a terméket. A terméket megfelelően kell csomagolni a szállítás során bekövetkezett károk ellen. Az eladó fenntartja a jogot, hogy pénzügyi kártérítést kérjen a vevő által okozott károkért. .

 

• A termék átvételét megelőzően elállhat a szerződéstől is. Ilyen esetben, ha előre befizetett egy összeget, azt visszatérítik.

 

• Ha ajándékot kapott a megrendeléshez, akkor az ajándékot is vissza kell küldeni, mert az a megrendelés, amelytől elállt, tartalmazza az ajándékot.

 

• A visszaküldött termékért fizetett összeget az elállási űrlapon megadott számlára térítik vissza, attól a naptól kezdve, amikor a termék eljut hozzánk, 14 naptári napon belül, nem pedig a futár általi átvétel pillanatától.

 

• Nem visszatéríthető termékek:

o   külön megrendelés tárgyát képezték

o     fogyasztó kérésére egyértelműen testre szabták őket

o     fogyasztó specifikációi szerint készültek (pl .: a termék színezése a vevő által kívánt színre

o   ütés, sérülés, nyomait mutatja

o     az eredeti csomagolásuk már sértetlen,nincs minden tartozékuk és címkéjük ép.

o   bármilyen módon olyan állapotba kerülnek, amely alkalmatlan a továbbértékesítésre

o     olyan védőcsomagolásban, amelyet egészségügyi vagy higiéniai okokból nem célszerű         visszaküldeni, és amelynek védőcsomagolását a szállítás után kinyitották

o     ha a vevő jogi személy

 

9. Vitarendezés

• A vevőnek joga van kapcsolatba lépni az eladóval, ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó kezelte a kérést, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogokat. A fogyasztónak joga van (peren kívüli) vitarendezési kérelem benyújtására, ha az eladó a szállítás napjától számított 30 napon belül negatívan válaszolt, vagy nem válaszolt. Ez nem zárja ki annak lehetőségét, hogy a fogyasztó bírósághoz forduljon.

• Az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése a Cseh Kereskedelmi Felügyelőség, amelynek székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, amelyhez a Česká obchodní inspekce, a kapcsolatok és az alternatív ügyfelek főfelügyelőségén lehet fordulni. Vitarendezés, vagy elektronikus úton a podatelna@coi.cz internetes címen: https://www.coi.cz/. A http://ec.europa.eu/consumers/odr címen elérhető online vitarendezési platform az adásvételi szerződés alapján az eladó és a vevő közötti viták rendezésére használható.

• A Cseh Köztársaság Európai Fogyasztói Központja, székhelye: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, internetcím: http: // www.evropskyspotrebitel.cz // kapcsolattartó pont az (EU) Az Országgyűlés szam 1095/2010 Európai Parlament és a Tanács. Az online fogyasztói jogviták rendezéséről, valamint a 2006/2004 / EK rendelet és a 2009/22 / EK irányelv (az online fogyasztói viták rendezéséről szóló rendelet) módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013.

• Az eladónak joga van kereskedelmi engedély alapján árut értékesíteni. A kereskedelem ellenőrzését hatáskörében a Kereskedelmi Engedélyezési Igazgatóság illetékes körzeti irodája végzi. A Cseh kereskedelmi ellenőrzés egyebek mellett felügyeli az 1. sz. 634/1992 Sb. a fogyasztóvédelemről.

• A vállalatot egy Cseh cég működteti. Az eladó és a vevő közötti megállapodásokra a Cseh Köztársaság törvényei az irányadók. Ha az adásvételi szerződés által létrehozott kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a viszonyt a Cseh jog szabályozza. Ez az általános kötelező érvényű jogszabályoknak megfelelően nem érinti a fogyasztó jogait.

 

Praha, 06.06.2021

Szurok
Sort
display