- Kérjük, írjon panaszjelentést, ahol részletesen írja le a hibát, kérjük, a lehető legpontosabban és a hiba megnyilvánulásában. Minél részletesebb információkat kapunk Öntől, annál könnyebb panaszt benyújtani és elküldeni az e-mail címünkre info@azmart.hu
(Ha egy másik panaszmódszert szeretne alkalmazni - közvetlen javítást egy hivatalos szervizközpontban, kérjük, mindig konzultáljon velünk.)
- Ha olyan termékről van szó, amelyben szükséges (jelszó, ujjlenyomat, arcazonosító stb.) Hozzáférni a rendszerhez, hogy a szervizközpont teljes mértékben tesztelhesse a terméket alapos elemzés és javítás céljából, mielőtt elküldené hozzánk feltétlenül oldja fel és kapcsolja ki az összes ilyen biztonsági funkciót.
Ellenkező esetben vissza kell küldenünk Önnek a készüléket a feloldáshoz, így a panasz ideje feleslegesen eltolódik.
- Alaposan csomagolja be a terméket a szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében. Ne felejtse el a tartozékokat a termékkel együtt csomagolni, ha a termék tartalmazta, mivel ez fontos a termékhiba tökéletes diagnosztizálásához, és alkatrészei nélkül nem lehet igényelni a terméket.
- Ne felejtse el csatolni az írásbeli visszavonási jegyzőkönyvet a számlához, amely garanciális igazolásként szolgál, valamint a termék vásárlásának igazolásaként is.
- Az panasz űrlap kézhezvétele után az üzemeltető felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy meghatározza a futár felvételének az Ön számára legmegfelelőbb naphoz és időponthoz igazíthatjuk. Kérjük, ne küldje el a csomagot sehova anélkül, hogy erről értesítette volna.
- Panaszát a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül elbíráljuk. Ha szükséges, bátran forduljon hozzánk, és örömmel adunk információt a folyamatban lévő panaszáról.
A vevő ingyenes garanciális javításhoz való joga lejár:
- az áruátvétel nyilvánvaló hibáinak bejelentése elmulasztása,
- az áruk szavatossági idejének lejárta,
- a vevő által az áruk mechanikus károsodása,
- az árukat olyan körülmények között használja, amelyek nem felelnek meg a nedvességnek, a természeti környezetre gyakorolt kémiai és mechanikai hatásoknak,
- az áruk szakszerűtlen kezelése, kezelése vagy gondozásának elhanyagolása,
- az áruk károsodása túlzott terhelés vagy az EU-ban hatályos dokumentációban, általános elvekben, műszaki szabványokban vagy biztonsági előírásokban vagy biztonsági előírásokban meghatározott feltételekkel ellentétes módon,
- az áruk károsodása elkerülhetetlen és / vagy előre nem látható események miatt,
- szakszerűtlen beavatkozás, szállítás közbeni károk, víz-, tűz-, áram- vagy egyéb vis maior okozta károk,
- illetéktelen személy javainak manipulálása.
Panaszát az alábbi módok egyikével fogjuk megszüntetni, amelyet e-mailben vagy telefonon értesítünk:
1. a javított áruk átadásával
2. áruváltással
3. az áruk vételárának visszaadásával
4. ésszerű árkedvezmény megfizetésével az áruk árából
5. az áruk iránti kérelem indokolt elutasítása